13 Mayıs 2013 Pazartesi


HEY SEN EVET, EVET SEN SANA SESLENİYORUM!
 

Yine yalnız kaldın değil mi? Yine o giderken arkasından baktın ? Neden bu kadar acı çekiyorsun ki? Seviyor mu sanıyorsun yoksa? Ahh bırak bunları kandırma kendini… J

Ne çok sevdin oysa,ne kadar da güzel umutlar besledin,saf ve temiz.. Ya o ne yaptı? Sana ihanet etti,sana seni seviyorum dedi ve gitti.Geceler boyu ağladın,gözyaşlarının içinde kendin boğulurcasına ağladın.O ne yaptı ?İçmekle unuttu seni, farklı bedenlerde farklı kokularda yaşayarak unuttu seni ve bunlara rağmen seviyorsun öyle mi?

 

Sen 10 mesaj atardın o 2 tane şimdi söyle bana kim seviyor seni? O sana seni sevdiğini söylüyor fakat 2 tane cevapla geri dönüyor, onlarda kısa cevap! Sen ne yapıyorsun? O bir mesajı atarken öyle düşünüyorsun ki ve öylesine yazıp yazıp siliyorsun ve geriden başlayıp tekrar ve tekrar yazıyorsun? Kalbini ateşe attı,kömür etti,küllerini üfledi üfleyecek.Daha ne bekliyorsun onu silmemek için? Söylesene bir kalp bu kadar can çekişebilir mi?

 

O başkalarına değer veriyor,o başkalarını seviyor,o seni beğenmiyor seni sadece kandırıyor.Gitmişsin ona diyorsun ki ben buraya gidiyorum haberin olsun,O sana nereye gittiğini söylüyor mu? Söylüyorsa bile doğru mu söylüyor? Ona inanıyorsun o sana inanıyor mu sanıyorsun,yanılma.. Sen evet sen, halen seviyor musun?

 

Cevabının halen evet olduğunu duyuyor ve üzülüyorum.Şöyle bir geriye baksana,sana üzüntüden,kederden,gözyaşıdan,kalp ağrısından baş ağrısına kadar sana başka ne verdi?

İyi bak,aç gözlerini o seni sevmiyor, o sana değer vermiyor,acısın canın acısın ki onu unutabilesin.Bana unutulmuyor deme unutuluyor bazen öyle çok seviyorsun ki çok sevdiğinden bile unutabiliyorsun..Şimdi sor kendine,değer miydi her şey? Onca gözyaşın onca üzüntün..Millet gülüyor sen üzülüyorsun? Kime ne için bu değer ? Değer mi söylesene bir insanı kendini bitirecek hatta öldürecek düzeyde sevmeye değer mi? Değmez ya dostum,değmez..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder